Internetová inzerce pro maximalizaci zisku konkrétního internetového obchodu – Bc. Michaela Puklová
Bc. Michaela Puklová
Master's thesis
Internetová inzerce pro maximalizaci zisku konkrétního internetového obchodu
Online marketing to maximaze profit of specific e-shop
Abstract:
Tato diplomová práce je složena z teoretické části, která je v ekonomické části zaměřena na trh, nabídku, poptávku, užitek a maximalizaci zisku. Dále na internetový marketing, jeho historii a formy, které vedou k maximalizaci zisků internetových obchodů se zaměřením především na Pay per Click inzertní systémy a srovnávače zboží. V praktické části se analyzuje využití PPC systémů Google Adwords, Seznam …moreAbstract:
This thesis is composed from theoretical part, which is focused on economical part about market, supply, demand, utility and maximazing profit. Online marketing, his history and forms, which lead to maximazing profits of e-shops with focusing on Pay per Click systems and goods comparison websites.Practical part analysis PPC systems Google Adwords, Seznam Sklik and Facebook in 4 week period with different …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 3. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Pavel Hrdlička, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PUKLOVÁ, Michaela. \textit{Internetová inzerce pro maximalizaci zisku konkrétního internetového obchodu}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2016. Available from: https://theses.cz/id/3kc4sn/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Online marketing elektronického obchodu
Michaela Gracíková -
Online marketing sportovního areálu Freestyle Kolbenka
Alexandr Koula -
Online marketing elektronického obchodu
Marharyta Beznytska -
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Juraj Ondrejka -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Využívání online marketingu v internetových obchodech
Zuzana Nesvadbová -
Online marketing a jeho vliv na internetový obchod
Phuong Lan Tranová -
Online Marketing in Cosmetics Industry
Alexandra Zrubecká
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights