Internetová inzerce pro maximalizaci zisku konkrétního internetového obchodu – Bc. Michaela Puklová
Bc. Michaela Puklová
Diplomová práce
Internetová inzerce pro maximalizaci zisku konkrétního internetového obchodu
Online marketing to maximaze profit of specific e-shop
Anotace:
Tato diplomová práce je složena z teoretické části, která je v ekonomické části zaměřena na trh, nabídku, poptávku, užitek a maximalizaci zisku. Dále na internetový marketing, jeho historii a formy, které vedou k maximalizaci zisků internetových obchodů se zaměřením především na Pay per Click inzertní systémy a srovnávače zboží. V praktické části se analyzuje využití PPC systémů Google Adwords, Seznam …víceAbstract:
This thesis is composed from theoretical part, which is focused on economical part about market, supply, demand, utility and maximazing profit. Online marketing, his history and forms, which lead to maximazing profits of e-shops with focusing on Pay per Click systems and goods comparison websites.Practical part analysis PPC systems Google Adwords, Seznam Sklik and Facebook in 4 week period with different …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Pavel Hrdlička, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PUKLOVÁ, Michaela. \textit{Internetová inzerce pro maximalizaci zisku konkrétního internetového obchodu}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/3kc4sn/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing elektronického obchodu
Michaela Gracíková -
Online marketing sportovního areálu Freestyle Kolbenka
Alexandr Koula -
Online marketing elektronického obchodu
Marharyta Beznytska -
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Juraj Ondrejka -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Využívání online marketingu v internetových obchodech
Zuzana Nesvadbová -
Online marketing a jeho vliv na internetový obchod
Phuong Lan Tranová -
Online Marketing in Cosmetics Industry
Alexandra Zrubecká
Název
Vložil
Vloženo
Práva