Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah – Bc. Jana Rendlová
Bc. Jana Rendlová
Bakalářská práce
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Communications as key activity and instrument for relation development. Communications methods and expected targets. Research connection between product – communication – competitive advantage and relation.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá komunikací jako klíčovou aktivitou v rozvoji vztahů se zákazníky. Cílem této práce je prokázat důležitost komunikace jako jednu z hlavních aktivit vztahů se zákazníky. První část bakalářské práce je teoreticko-metodologická a popisuje, co si lze představit pod pojmem "komunikace se zákazníkem". Uvádí druhy a metody této komunikace. V druhé části - praktické je porovnání …víceAbstract:
This bachelor work is concerned with communication as key activity of development customer relations. Goal this work is establishment relevance of communications as one of general activities with customer relation. First part of bachelor work is theoretic-methodology and it is describing conception of communication wit customer. It show in kinds and methods of communication. Second part is practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 10. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/z2b0n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 11. 2010
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: JUDr. Petr Majerik
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RENDLOVÁ, Jana. \textit{Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/3kcwgv/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita -
Komunikace se zákazníkem v odvětví telekomunikací
Jiří Port -
Komunikace se zákazníkem při tvorbě podnikové aplikace
Josef Durczok -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Victoria Shestakova -
Komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky
Petra Syrová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Ilia Skirdov -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Jakub Prchlík -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová