Vztahy žáků ve třídě s žáky se speciálně vzdělávacími potřebami – Dagmar VEPŘEKOVÁ
Dagmar VEPŘEKOVÁ
Bachelor's thesis
Vztahy žáků ve třídě s žáky se speciálně vzdělávacími potřebami
Relationship among pupils and integrated one in the classroom
Abstract:
Práce se zabývá vztahy žáků ve třídě s žáky se speciálně vzdělávacími potřebami. Popisuje, kdo a co všechno ovlivňuje třídní klima, kdo jsou jeho spolutvůrci. Vysvětluje základní speciálně pedagogické pojmy, a jak lze klima měřit. V praktické části vyhodnocuje sociometrické dotazníky ze tří různých základních škol.Abstract:
The thesis focus on relationships between pupils and pupils with the special educational needs in the classroom. It describes who and what has impact the classroom climate and who are the co-creators. Work explains the basic special pedagogical terms, and how the climate could be measured. In the practical part, there is evaluation of social metric questionnaires from three different elementary schools …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2017
Thesis defence
- Supervisor: prof. PaedDr. Jan Michalík, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VEPŘEKOVÁ, Dagmar. Vztahy žáků ve třídě s žáky se speciálně vzdělávacími potřebami. Olomouc, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Needs Pedagogy / Special education for educators
Theses on a related topic
-
Rozvoj potenciálu žáků se speciálně vzdělávacími potřebami ve školní družině prostřednictvím edukačních aktivit
Daniel Antonín Zelinka -
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská -
Vztahy mezi žáky intaktními a žáky se speciálně vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí
Kateřina Bártová -
Inkluze dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do vzdělávacího systému z hlediska teorie rámců
Simona SVÍTKOVÁ -
Aktuální pojetí výuky českého jazyka na 1. stupni základních škol pro žáky se speciálně vzdělávacími potřebami
Tereza ŠVANDOVÁ -
Význam rituálů u vybraných dětí se speciálně vzdělávacími potřebami
Tereza DUBOVÁ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Tvořivé schopnosti v kontextu speciálně vzdělávacích potřeb
Iveta MACHOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights