Marketingový mix ve zvolené stavební firmě – Denisa Ďurková
Denisa Ďurková
Bakalářská práce
Marketingový mix ve zvolené stavební firmě
Marketing Mix in a chosen Building Firm
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je zpracování marketingového mixu ve zvolené stavební firmě Nasavrcká stavební s.r.o., která sídlí v Horním Bradle. Obchodní rejstřík uvádí, že předmětem podnikání je například: montáž, opravy a revize vyhrazených elektrických zařízení, truhlářství, tesařství, zámečnictví, provádění staveb, jejich změn a odstraňování. Základním cílem bakalářské práce je analýza marketingového …víceAbstract:
The subject of this thesis is handling the marketing mix in selected construction company Nasavrcká stavební Ltd., based in Horní Bradlo. Commercial Register states that its business as: installation, repair and inspection of electrical equipment, joinery, carpentry, metalworking, construction, modification and removal. The basic aim of this thesis is the analysis of the marketing mix in this company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45152
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
- Vedoucí: Pavel Vlnas
- Oponent: Miroslava Pucandlová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45152
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing ve veřejném prostoru
Ayya Eldysheva -
Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha
Michal Sak -
Knižní marketing v případové studii společnosti Albatros Media, a. s. a jejích nakladatelských brandů
Sabina Minářová -
Marketing obcí a regionů
Emil Wedlich -
Marketingový mix maloobchodní prodejny
Kristýna Charvátová -
Marketingový a komunikační mix franšízy realitní kanceláře
Radim Vojta