Bc. Karolína Štěpánková

Bakalářská práce

Využití metody Total Physical Response u žákyně se specifickou poruchou učení z pohledu asistenta pedagoga

Total Physical Response in Education of a Pupil with Specific Learning Disorders: Teacher Assistant's Perspective
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na možnosti využití metody Total Physical Response (TPR) u žáků se specifickými poruchami učení (SPU). Práce je rozdělena na teoretickou a empirickou část. Teoretická část se zabývá specifickými poruchami učení, výukou cizího jazyka u žáků se SPU a vymezuje funkci asistenta pedagoga. Empirická část se věnuje výzkumu provedenému u konkrétní žákyně se specifickou poruchou …více
Abstract:
The Bachelor thesis is focused on the possibilities of using the Total Physical Response (TPR) method in education of pupils with specific learning disorders.The thesis is divided into theoretical and empirical part. The theoretical part deals to specific learning disorders, foreign language teaching of pupils with specific learning disorders and defines the role of a Teacher´s assistant. The empirical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 8. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 9. 2020
  • Vedoucí: PhDr. Helena Vaďurová, Ph.D.
  • Oponent: doc. PhDr. Karel Pančocha, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masarykova univerzita

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - komunikační techniky