Bc. Lucie STREITOVÁ
Master's thesis
Hodnocení vybraných PR kampaní
Evaluation of selected PR campaigns
Abstract:
Práce vycházela z pěti realizovaných kampaní během roku 2014 ve společnosti E.ON Energie, a.s., z nichž tři byly v rovině imageové a dvě produktové. Pro samotné hodnocení PR komunikace vybraných kampaní byla využita metoda AVE (advertising equivalent value) založená na ocenění velikosti mediálního prostoru, který byl v rámci PR komunikace využit ze strany oslovených médií. Metoda AVE mimo jiné umožňuje …moreAbstract:
This thesis has been prepared both in theoretical level, which based on a study of the literature and at the practical level, where they evaluated a selected PR campaigns in company E.ON with using method AVE. The practical part is first introduced company E.ON Czech, its communication activities and the process of PR communication within the organization. Then followed by evaluation of selected PR …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2015
Accessible from:: 17. 4. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Monika Březinová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
STREITOVÁ, Lucie. Hodnocení vybraných PR kampaní. Č. Budějovice, 2015. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2015 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Business Economics
Theses on a related topic
-
Social Media as a Public Relations and Communications Tool
Irina Pak -
Měření efektivity Public relations se zaměřením na media relations a následná aplikace na konkrétní PR kampaň
Jana Wiesnerová -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Public relations vybrané neziskové organizace
Adam Rapák -
Vliv public relations na image firmy
Michaela Bělíková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Public relations vybrané neziskové organizace
Veronika Hašková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights