Chování spotřebitele při nákupu kávy v České republice – Bc. Martina Kovalovská
Bc. Martina Kovalovská
Diplomová práce
Chování spotřebitele při nákupu kávy v České republice
Consumer Behaviour in the Market of Coffee in the Czech Republic
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá chováním spotřebitelů při nákupu kávy v České republice. Cílem práce je vyhodnotit faktory, které ovlivňují rozhodnutí spotřebitele ke konzumaci a nákupu kávy. Teoretická část diplomové práce vysvětluje související pojmy: spotřebitel, spotřebitelské chování, rozhodovací proces, nákupní role spotřebitele, marketingový výzkum. Praktická část zahrnuje informace o trhu s …víceAbstract:
This thesis deals with the consumers´ behavior when buying coffee in the Czech Republic. The aim is to evaluate the factors, which influence the consumer's decision to purchase and consume coffee. The theoretical part explains terms: consumer, consumer behavior, decision-making process, the role of consumer shopping and marketing research. The practical part includes information about the coffee market …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Importance of sustainability within the fashion industry in the purchase decision making process of Gen Z.
Gyuzal Kuspakova -
The Influence of Advertisements on Preschool Children and Their Roles in the Purchase Decision Making Process
Kateřina Šenková -
The Role of Instagram influencers in the Consumer Decision Making Process
Aliaksandra Sonets -
The Role of Youtube in the Consumer Decision Making Process
Wahaj Muhammad -
The Role of Instagram Influencer in the Consumer Decision Making Process in the France Fashion Industry
Leila Baizakova -
Multiple decision making in practice
Anastasia Pustovetova -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím
Název
Vložil
Vloženo
Práva