Výzkum vybraných aktivit procesu řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí – Bc. František Řiský
Bc. František Řiský
Diplomová práce
Výzkum vybraných aktivit procesu řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí
Research of selected activities of customer relationship management process in today’s competitive environment
Anotace:
Předkládaná práce pojednává o úloze dlouhodobých věrnostních programů pro koncové zákazníky v procesu řízení vztahů se zákazníky. Teoretická část přináší úvod do problematiky vztahového marketingu a představuje věrnostní programy jako motivační nástroje pro budování loajality zákazníků. V praktické části jsou analyzovány parametry vybraných věrnostních programů a identifikovány motivační odměny. Provedeným …víceAbstract:
The thesis discusses the role of loyalty programs in the process of customer relationship management. The theoretical part is an introduction to the relationship marketing, and loyalty programs as motivational tools for building customer loyalty. The practical part analyzes the parameters of the selected loyalty programs and identifies their incentive bonuses. In the thesis the research is carried …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jhikb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Ing. Tereza Dvořáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane