Bc. Jana Gajdicová

Master's thesis

Multilevel marketing v rámci priameho predaja spoločnosti Eurona by Cerny

Multilevel marketing within the direct sales of Eurona by Cerny
Abstract:
Cílem diplomové práce je zhodnotit princip fungování multilevel marketingu v rámci přímého marketingu u vybrané společnosti a vytvořit souhrnný přehled, proč je tento typ prodeje zajímavý a unikátní. Pro práci by měla být využita dostupná sekundární data a zároveň také primární data. V práci budou vymezena teoretická východiska zkoumané problematiky, charakteristika zkoumaného subjektu, praktické zhodnocení …more
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to evaluate the principle of multilevel marketing as part of direct marketing at a selected company and to create a summary of why this type of sales is interesting and unique. Available secondary data as well as primary data should be used for the work. The thesis will define the theoretical starting points of the investigated issue, the characteristics of the investigated …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2023
  • Supervisor: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
  • Reader: Ing. Zuzana Kajánková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management