Multilevel marketing v rámci priameho predaja spoločnosti Eurona by Cerny – Bc. Jana Gajdicová
Bc. Jana Gajdicová
Master's thesis
Multilevel marketing v rámci priameho predaja spoločnosti Eurona by Cerny
Multilevel marketing within the direct sales of Eurona by Cerny
Anotácia:
Cílem diplomové práce je zhodnotit princip fungování multilevel marketingu v rámci přímého marketingu u vybrané společnosti a vytvořit souhrnný přehled, proč je tento typ prodeje zajímavý a unikátní. Pro práci by měla být využita dostupná sekundární data a zároveň také primární data. V práci budou vymezena teoretická východiska zkoumané problematiky, charakteristika zkoumaného subjektu, praktické zhodnocení …viacAbstract:
The aim of the diploma thesis is to evaluate the principle of multilevel marketing as part of direct marketing at a selected company and to create a summary of why this type of sales is interesting and unique. Available secondary data as well as primary data should be used for the work. The thesis will define the theoretical starting points of the investigated issue, the characteristics of the investigated …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/icmjw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
- Vedúci: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
- Oponent: Ing. Zuzana Kajánková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GAJDICOVÁ, Jana. \textit{Multilevel marketing v rámci priameho predaja spoločnosti Eurona by Cerny}. Online. Diplomová práca. Opava: Slezská univerzita v Opavě, School of Business Administration in Karvina. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/3la6lh/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
International Direct Marketing of the selected company
Kristina Simonova -
Multilevel marketing a přímý prodej
Lucie Purchartová -
Multilevel Marketing jako forma přímého prodeje
Kateřina Vernerová -
Multilevel marketing
Pavla Holá -
Aplikace nástrojů direct marketingu v multilevelové marketingové společnosti
Kateřina Panáková -
Prímý marketing
Lucie Hrabalová -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko