Využítí metod artefiletiky u žáků 2. stupně ZŠP – Marcela Vaníčková
Marcela Vaníčková
Bakalářská práce
Využítí metod artefiletiky u žáků 2. stupně ZŠP
The use of artefiletics methods in pupils for the 2nd grade of primary school
Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo vytvořit, metodicky zpracovat a popsat deset volnočasových, artefiletických aktivit pro žáky 2. stupně ZŠP, obohacených o reflexe a postřehy z praxe. Záměrem bylo zjistit, zda v průběhu deseti lekcí u žáků dojde ke zmírnění nežádoucích projevů chování. V teoretické části je popsána historie a charakteristika artefiletiky a arteterapie, vymezení pojmu, základní terminologie …víceAbstract:
The bachelor's thesis aimed to create, methodically process and describe ten leisure, artefiletic activities for pupils of the 2nd grade of primary school, enriched with reflections and observations from practice. The intention was to find out whether adverse behavioral symptoms would be alleviated in the students during the ten lessons. The theoretical part describes the history and characteristics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Eva Fárková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vaníčková, Marcela. Využítí metod artefiletiky u žáků 2. stupně ZŠP. Liberec, 2021. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Vychovatelství / Pedagogika volného času
Práce na příbuzné téma
-
Práce základní školy s žákem s problémovým chováním
Tereza Matoušková -
Rozvoj sociálních dovedností u žáka s problémy v chování na běžné základní škole
Eliška Matoulková -
Výchovná práce s žáky středních škol s psychickými problémy v době pandemie COVID-19
Klára Zajícová -
Čtení s porozuměním u žáků s dyslexií ve srovnání s žáky intaktními ve 2. až 5. ročníku ZŠ
Monika SATTLEROVÁ -
Edukace žáků v riziku problému/poruch chování a mentálním postižením v inkluzivním procesu v základní škole.
Irena Floriánová -
Pohybová aktivita a sedavé chování seniorů v průběhu preventivních opatření v souvislosti s výskytem koronaviru SARS-CoV-2.
Kateřina BARTOŠKOVÁ -
Problémy v chování u žáků s lehkým mentálním postižením
Alena Chládková -
Artefiletika a možnosti jejího využití pro rozvoj sebepoznání žáků středních škol
Anežka Kocumová