Využití online výzkumu při hodnocení marketingové komunikace ve společnosti Vodafone – Patrik LORENZ
Patrik LORENZ
Bachelor's thesis
Využití online výzkumu při hodnocení marketingové komunikace ve společnosti Vodafone
Using an online research in the evaluation of marketing communications at Vodafone
Abstract:
Předmětem předložené bakalářské práce je analýza využití online výzkumů v marketingové komunikaci společnosti Vodafone a případné zapojení sociálních sítí v této oblasti. Teoretická část práce je věnována marketingovým výzkumům obecně, především pak jejich online podobě. Praktická část se zabývá jednak popisem a analýzou konkrétních výzkumů v marketingové komunikaci společnosti Vodafone, dále pak navrhuje …moreAbstract:
The subject submitted thesis is to analyze the use of online research of marketing communications in Vodafone and the possible involvement of social networks in this area. Theoretical part is devoted to marketing researches in general, particularly their online form. The practical part deals with both a description and analysis of concrete research of marketing communications in Vodafone, further suggests …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2011
Identifier:
18699
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LORENZ, Patrik. \textit{Využití online výzkumu při hodnocení marketingové komunikace ve společnosti Vodafone}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2011. Available from: https://theses.cz/id/3mjhoq/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
LORENZ, Patrik. Využití online výzkumu při hodnocení marketingové komunikace ve společnosti Vodafone. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum v online prostředí
Petr Jelínek -
Optimalizace online marketingové komunikace vybrané firmy
Šimeček Šimeček -
Optimalizace online kampaní ve vybrané firmě
Matěj Šimeček -
Online marketingová komunikace společnosti FATIMA Dance a Fitness
Spěvák Spěvák -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Vanesa Kubenková -
Marketingová komunikace a online generace
Soňa Babánková -
Možnosti využití způsobu marketingové komunikace firmy Sage ve Spojeném království pro českou pobočku
Jan Řehák