Marketing v AGRO Jevišovice, a. s. – Miroslava Novotná
Miroslava Novotná
Bachelor's thesis
Marketing v AGRO Jevišovice, a. s.
Anotácia:
Předmětem bakalářské práce je analýza současného marketingu společnosti AGRO Jevišovice, a. s., a to v oblasti prodeje krmných směsí pro hospodářská zvířata. Na základě výsledků analýz trhu, marketingového mixu, marketingové komunikace a komparace s konkurencí jsou stanovena jednotlivá doporučení vedoucí k efektivnímu využití nástrojů marketingu a k dosažení cílů společnosti.Abstract:
The subject of Bachelor thesis is to analyze the current marketing AGRO Jevisovice, Ltd. Company in sales of feeding mixtures for livestock. Based on the results of market analysis, marketing mix analysis, marketing communication analysis and comparison with the competition are determined individual recommendations leading to effective use of marketing tools and to achieve the company's goals
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2016
Identifikátor:
http://theses.cz/id/3mlbww/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2016
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Názov
Vložil
Vložené
Práva