Oblasti řízení e-shopu a metriky jejich vyhodnocení ve firmě Herbadent – Bc. Zuzana Zemanová
Bc. Zuzana Zemanová
Master's thesis
Oblasti řízení e-shopu a metriky jejich vyhodnocení ve firmě Herbadent
E-shop Management an Metrics of Their Evaluation in The company Herbadent
Abstract:
Podnikání v internetovém prostředí vykazuje každoročně růst celkových obratů i zvyšující se zájem zákazníků. Oproti tradičnímu trhu kamenných prodejen je díky internetu (mobilnímu internetu) umožněno zákazníkovi vybírat a nakupovat zboží téměř neustále bez ohledu na otevírací dobu a místo, prodejce může nabídnout širší sortiment zboží a marketingové aktivity přizpůsobit přesně danému publiku. Do prostředí …moreAbstract:
E-commerce activities have an increasing level of turnover and increasing interest of customers. In comparison with brick-and-mortar store, internet (mobile internet) shopping makes choosing and purchasing of goods possible for customers almost constant regardless of opening hours and place. The retailers may offer a wider range of products and marketing activities can adapt exactly for the online …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 7. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ldx4v/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 8. 2015
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: Ing. Eva Matoušková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetový marketing a reklamní kampaň v kontextu herního průmyslu
Ondřej Hanuš -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing hotelu Imperial Art Deco
Petra Synková -
Internetový marketing a E-commerce podnikání
David Bernard