Bc. Zuzana Zemanová

Master's thesis

Oblasti řízení e-shopu a metriky jejich vyhodnocení ve firmě Herbadent

E-shop Management an Metrics of Their Evaluation in The company Herbadent
Abstract:
Podnikání v internetovém prostředí vykazuje každoročně růst celkových obratů i zvyšující se zájem zákazníků. Oproti tradičnímu trhu kamenných prodejen je díky internetu (mobilnímu internetu) umožněno zákazníkovi vybírat a nakupovat zboží téměř neustále bez ohledu na otevírací dobu a místo, prodejce může nabídnout širší sortiment zboží a marketingové aktivity přizpůsobit přesně danému publiku. Do prostředí …more
Abstract:
E-commerce activities have an increasing level of turnover and increasing interest of customers. In comparison with brick-and-mortar store, internet (mobile internet) shopping makes choosing and purchasing of goods possible for customers almost constant regardless of opening hours and place. The retailers may offer a wider range of products and marketing activities can adapt exactly for the online …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 7. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 8. 2015
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: Ing. Eva Matoušková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní