Bc. Zuzana Zemanová

Master's thesis

Oblasti řízení e-shopu a metriky jejich vyhodnocení ve firmě Herbadent

E-shop Management an Metrics of Their Evaluation in The company Herbadent
Anotácia:
Podnikání v internetovém prostředí vykazuje každoročně růst celkových obratů i zvyšující se zájem zákazníků. Oproti tradičnímu trhu kamenných prodejen je díky internetu (mobilnímu internetu) umožněno zákazníkovi vybírat a nakupovat zboží téměř neustále bez ohledu na otevírací dobu a místo, prodejce může nabídnout širší sortiment zboží a marketingové aktivity přizpůsobit přesně danému publiku. Do prostředí …viac
Abstract:
E-commerce activities have an increasing level of turnover and increasing interest of customers. In comparison with brick-and-mortar store, internet (mobile internet) shopping makes choosing and purchasing of goods possible for customers almost constant regardless of opening hours and place. The retailers may offer a wider range of products and marketing activities can adapt exactly for the online …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 7. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 8. 2015
  • Vedúci: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Eva Matoušková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance