Oblasti řízení e-shopu a metriky jejich vyhodnocení ve firmě Herbadent – Bc. Zuzana Zemanová
Bc. Zuzana Zemanová
Diplomová práce
Oblasti řízení e-shopu a metriky jejich vyhodnocení ve firmě Herbadent
E-shop Management an Metrics of Their Evaluation in The company Herbadent
Anotace:
Podnikání v internetovém prostředí vykazuje každoročně růst celkových obratů i zvyšující se zájem zákazníků. Oproti tradičnímu trhu kamenných prodejen je díky internetu (mobilnímu internetu) umožněno zákazníkovi vybírat a nakupovat zboží téměř neustále bez ohledu na otevírací dobu a místo, prodejce může nabídnout širší sortiment zboží a marketingové aktivity přizpůsobit přesně danému publiku. Do prostředí …víceAbstract:
E-commerce activities have an increasing level of turnover and increasing interest of customers. In comparison with brick-and-mortar store, internet (mobile internet) shopping makes choosing and purchasing of goods possible for customers almost constant regardless of opening hours and place. The retailers may offer a wider range of products and marketing activities can adapt exactly for the online …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 7. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ldx4v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2015
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Eva Matoušková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Martin Barták -
Internetový marketing a reklamní kampaň v kontextu herního průmyslu
Ondřej Hanuš