Bc. Veronika Mušinská

Master's thesis

Sociálně-psychologické problémy zavádění nového produktu na trh

Socio-psychological Problems of Introduction a New Product into the Market
Abstract:
V diplomové práci je řešena problematika zavádění nového produktu na trh, která je úzce spojena s určitými sociálně psychologickými problémy. Závěrečná práce se skládá z části teoretické a praktické. Teoretická část je zaměřena na seznámení čtenáře s vývojem a postupem při zavádění nového produktu na trh a jeho možnými problémy. Dále je v teoretické části věnována pozornost etapám tvorby marketingové …more
Abstract:
This thesis supposes to solve the issue, related to the implication of the new product on the market, which is also connected with certain social and psychological issues. The thesis is divided into the theoretical and the practical part. The theoretical one helps introduce the reader to the development and process of new products' implication on the market and its possible struggles. The next part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2017
  • Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Reader: PhDr. Pavel Čírtek, PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication