Sociálně-psychologické problémy zavádění nového produktu na trh – Bc. Veronika Mušinská
Bc. Veronika Mušinská
Master's thesis
Sociálně-psychologické problémy zavádění nového produktu na trh
Socio-psychological Problems of Introduction a New Product into the Market
Abstract:
V diplomové práci je řešena problematika zavádění nového produktu na trh, která je úzce spojena s určitými sociálně psychologickými problémy. Závěrečná práce se skládá z části teoretické a praktické. Teoretická část je zaměřena na seznámení čtenáře s vývojem a postupem při zavádění nového produktu na trh a jeho možnými problémy. Dále je v teoretické části věnována pozornost etapám tvorby marketingové …moreAbstract:
This thesis supposes to solve the issue, related to the implication of the new product on the market, which is also connected with certain social and psychological issues. The thesis is divided into the theoretical and the practical part. The theoretical one helps introduce the reader to the development and process of new products' implication on the market and its possible struggles. The next part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ylu5j/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2017
- Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Reader: PhDr. Pavel Čírtek, PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Principles of market segmentation in tourism industry
Larisa Teterina -
Market Segmantation and Analysis of Customer Behaviour
Ekaterina Mochalova -
Zavádění produktu na trh a Marketing Development vybraného produktu
Štěpán Cvekl -
Zavádění softwarového produktu na trh
Černohorský Černohorský -
Psychologické aspekty zavádění nového produktu na trh
Petr Douda -
Komunikační strategie při zavádění nového produktu na trh
Zuzana Košarišťanová -
Zavádění nového produktu na trh
Filip Štandl -
Zavádění nového produktu na trh
Lucie Kratochvílová