Datamining and its use in Marketing Communication – Nishant Raj
Nishant Raj
Diplomová práce
Datamining and its use in Marketing Communication
Datamining and its use in Marketing Communication
Anotace:
Mezi všemi podivuhodnými účely, které počítačová technologie měla od svěho počátku, schopnost spekulace a předpovídaní budoucnosti oslovuje pravděpodobne nejširší publikum. Datová věda je klíčem k porozumění určitému trendu, který vykazují izolované datové prvky. Konkrétně jsem se zaměřil na vývoj těžby dat, vysvětlujíce pojmy jako Big Data, abych umožnil snažší porozumění celému konceptu. Cílem této …víceAbstract:
Among the many prodigious purposes that computer technology has had since its inception, the ability to speculate and predict the future speaks perhaps to the widest audience. Data science is the key to understanding a certain trend that isolated data components exhibit. I have specifically focused on the evolution of datamining, explaining terms like Big Data to facilitate easy understanding of the …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ncgnw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2018
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Ing. Jiří Šnajdar
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane