Rozvoj marketingových aktivit ve vybraném podniku – Bc. Petra Žáková
Bc. Petra Žáková
Master's thesis
Rozvoj marketingových aktivit ve vybraném podniku
Development of marketing activities in the selected enterprise
Anotácia:
Cílem diplomové práce je návrh marketingové komunikace vybraného baru. V teoretické části bude rozebrán marketing, marketingový plán, marketingový výzkum a propagace. V analytické části bude popsán vybraný podnik, předložen primární výzkum formou dotazníkového šetření, rozebrán marketingový plán a strategie daného podniku, Porterův model a SWOT analýza. Dále bude studována online a off-line marketingová …viacAbstract:
The aim of the diploma thesis is the proposal of marketing communication of a selected bar. The theoretical part will discuss marketing, marketing plan, marketing research and promotion. The analytical part will describe the selected company, present primary research in the form of a questionnaire survey, analyze the marketing plan and strategy of the company, Porter's model and SWOT analysis. …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Martin Přibyl, MBA Ph.D.
- Oponent: Lucie Mašterová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Master programme / odbor:
Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková