Vnímání role asistenta pedagoga u žáků se speciálně vzdělávacími potřebami očima rodičovské veřejnosti – Kateřina NOVÁKOVÁ
Kateřina NOVÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Vnímání role asistenta pedagoga u žáků se speciálně vzdělávacími potřebami očima rodičovské veřejnosti
Perception of the role of teaching assistant in pupils with special educational needs through the eyes of the parental public
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zmapovat a analyzovat roli asistenta pedagoga očima rodičovské veřejnosti, včetně popisu, jaké povědomí mají rodiče o práci asistenta pedagoga, co od něj očekávají a jaké mají nároky pro práci asistenta pedagoga. Teoretická část práce se zaměřuje na základní pojmy, legislativní rámec, kvalifikační a osobnostní předpoklady. Dále jsou v teoretické části přiblíženy pojmy …moreAbstract:
This Bachelor thesis aims to map and analyse the role of the teaching assistant from the parental perspective, including a description of parents' awareness of the teaching assistant's work, their expectations, and demands for the teaching assistant's work. The theoretical part of the thesis focuses on basic concepts, legislative framework, qualifications, and personality prerequisites. Concepts of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Ivana Kratochvílová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOVÁKOVÁ, Kateřina. \textit{Vnímání role asistenta pedagoga u žáků se speciálně vzdělávacími potřebami očima rodičovské veřejnosti}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2022. Available from: https://theses.cz/id/3nhyrd/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
NOVÁKOVÁ, Kateřina. Vnímání role asistenta pedagoga u žáků se speciálně vzdělávacími potřebami očima rodičovské veřejnosti. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special pedagogy - intervention
Theses on a related topic
-
Rozvoj potenciálu žáků se speciálně vzdělávacími potřebami ve školní družině prostřednictvím edukačních aktivit
Daniel Antonín Zelinka -
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská -
Vztahy mezi žáky intaktními a žáky se speciálně vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí
Kateřina Bártová -
Inkluze dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do vzdělávacího systému z hlediska teorie rámců
Simona SVÍTKOVÁ -
Aktuální pojetí výuky českého jazyka na 1. stupni základních škol pro žáky se speciálně vzdělávacími potřebami
Tereza ŠVANDOVÁ -
Význam rituálů u vybraných dětí se speciálně vzdělávacími potřebami
Tereza DUBOVÁ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Tvořivé schopnosti v kontextu speciálně vzdělávacích potřeb
Iveta MACHOVÁ