Jana Klinková

Master's thesis

Internetový marketing vybrané společnosti

Internet marketing of the concrete company
Abstract:
Diplomová práce se zabývá internetovým marketingem a jeho využitím na příkladu konkrétní společnosti MIOS TRADE s.r.o. Cílem diplomové práce je zhodnocení dosavadní strategie společnosti MIOS TRADE v oblasti digitálního marketingu a navržení možností jejího zkvalitnění. Teoretická část práce je zaměřena na definování internetového marketingu, internetového komunikačního mixu a jeho nástrojů. V praktické …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the internet marketing on the example of concrete company. The aim is to assess marketing strategy of the MIOS TRADE company in the area of digital marketing and propose the possibilities how to improve the current strategy. The theoretical part of the thesis is focused on defining and determination of the internet marketing, internet communication mix and its tools. In …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 7. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2016
  • Supervisor: Alena Filipová
  • Reader: Jiří Zeman

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/54348