Internetový marketing vybrané společnosti – Jana Klinková
Jana Klinková
Master's thesis
Internetový marketing vybrané společnosti
Internet marketing of the concrete company
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá internetovým marketingem a jeho využitím na příkladu konkrétní společnosti MIOS TRADE s.r.o. Cílem diplomové práce je zhodnocení dosavadní strategie společnosti MIOS TRADE v oblasti digitálního marketingu a navržení možností jejího zkvalitnění. Teoretická část práce je zaměřena na definování internetového marketingu, internetového komunikačního mixu a jeho nástrojů. V praktické …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the internet marketing on the example of concrete company. The aim is to assess marketing strategy of the MIOS TRADE company in the area of digital marketing and propose the possibilities how to improve the current strategy. The theoretical part of the thesis is focused on defining and determination of the internet marketing, internet communication mix and its tools. In …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 7. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/54348
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2016
- Vedúci: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/54348
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Komunikační mix internetového obchodu v České Republice
Patrik Gunda -
Marketingový a komunikační mix Českých drah a Rossijskich železnych dorog
Klára Švecová -
Komunikační mix podniku DHL IT Services internetová interná a externá komunikácia
Milena Chomová -
Komunikační mix vybrané firmy
Anna Dvořáková -
Výběr média pro komunikační mix
Jana Zelená -
Navrhněte marketingový komunikační mix (kampaň) pro vybrané produkty
Martin Gazdík -
Komunikační mix a jeho uplatnění v realitní kanceláři
Martin Pokorný