Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand – Martina Součková
Martina Součková
Master's thesis
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Komunikační strategie kosmetického retailera
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá komunikační strategií kosmetického retailera Sephora. Práce má za cíl analyzovat nynější komunikační strategii kosmetické značky Sephora a identifikovat příslušné možnosti pro zlepšení komunikační strategie tohoto retailera v České republice. Na základě výzkumu autorky, analýzy a obržených informací o marketingové komunikaci, autorka splní zmíněný cíl diplomové práce …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the communication strategy of the cosmetic retailer brand targeted on the Sephora chain. This thesis aims to analyze the current marketing communication strategy of cosmetic brand Sephora and to identify appropriate improvements for its communication strategy and development in the Czech Republic. Based on the research of the author, analysis, and obtained information …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 6. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81363
Thesis defence
- Date of defence: 27. 8. 2020
- Supervisor: Květa Olšanová
- Reader: Andrea Escobar Rios
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81363
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Theses on a related topic
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Patrik Jakub Šmejkal