Martina Součková

Master's thesis

Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand

Komunikační strategie kosmetického retailera
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá komunikační strategií kosmetického retailera Sephora. Práce má za cíl analyzovat nynější komunikační strategii kosmetické značky Sephora a identifikovat příslušné možnosti pro zlepšení komunikační strategie tohoto retailera v České republice. Na základě výzkumu autorky, analýzy a obržených informací o marketingové komunikaci, autorka splní zmíněný cíl diplomové práce …more
Abstract:
This diploma thesis deals with the communication strategy of the cosmetic retailer brand targeted on the Sephora chain. This thesis aims to analyze the current marketing communication strategy of cosmetic brand Sephora and to identify appropriate improvements for its communication strategy and development in the Czech Republic. Based on the research of the author, analysis, and obtained information …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 6. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 8. 2020
  • Supervisor: Květa Olšanová
  • Reader: Andrea Escobar Rios

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/81363