Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand – Martina Součková
Martina Součková
Diplomová práce
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Komunikační strategie kosmetického retailera
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá komunikační strategií kosmetického retailera Sephora. Práce má za cíl analyzovat nynější komunikační strategii kosmetické značky Sephora a identifikovat příslušné možnosti pro zlepšení komunikační strategie tohoto retailera v České republice. Na základě výzkumu autorky, analýzy a obržených informací o marketingové komunikaci, autorka splní zmíněný cíl diplomové práce …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the communication strategy of the cosmetic retailer brand targeted on the Sephora chain. This thesis aims to analyze the current marketing communication strategy of cosmetic brand Sephora and to identify appropriate improvements for its communication strategy and development in the Czech Republic. Based on the research of the author, analysis, and obtained information …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 6. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81363
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2020
- Vedoucí: Květa Olšanová
- Oponent: Andrea Escobar Rios
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81363
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Patrik Jakub Šmejkal