Bc. Pavel Malý
Master's thesis
Budování věrnostního programu s podporou CRM
Construction of Loyalty Program with Support of CRM
Abstract:
Ve své práci se zabývám podporou budování věrnostního programu loterijní společnosti ze strany systému Řízení vztahů se zákazníky. Část práce je věnována shrnutí obecných informací o systémech Řízení vztahů se zákazníky a o věrnostních programech. Další část práce popisuje budování konkrétního věrnostního programu a podporu tohoto věrnostního programu ze strany konkrétního systému Řízení vztahů se …moreAbstract:
The focus of my work is on the support of building a lottery company loyalty program in terms of the Customer Relationship Management system. One part of my work provides a summary of general information on customer relationship management as well as on loyalty programs. Second part of my work describes the building of a particular loyalty program and the support of the loyalty program in terms of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 6. 2009
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/s2fkj/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2009
- Supervisor: Ing. Jiří Jelínek
- Reader: doc. Ing. Jaroslav Štefl, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Master programme / field:
Economics and Management / Information Technologies and Management
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane