Klára Nováková

Bachelor's thesis

Dopady sociálních sítí na nákup udržitelné módy

Impacts of social media on the purchase of sustainable fashion
Anotácia:
Bakalářská práce pojednává o dopadech sociálních sítí na nákupní chování spo-třebitelů generace Z u nákupu udržitelné módy. Na základě analýzy výstupů z dotazníkového šetření, jsou zjištěny faktory, ovlivňující nákupní rozhodování v digitálním světě a povědomí mladé generace o tématu udržitelnosti v oblasti módy. Prostřednictvím uskutečněné analýzy této problematiky, jsou navrhnuté komunikační strategie …viac
Abstract:
The bachelor thesis deals with the impacts of social media on the purchasing be-havior of Generation Z consumers in sustainable fashion. Based on the analysis of questionnaire survey results, factors influencing purchasing decisions in the digi-tal world and the awareness of the young generation about sustainability in the fashion industry are identified. Through the conducted analysis of this issue …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 6. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2024
  • Vedúci: Ing. Lucie Veselá, Ph.D.
  • Oponent: Lenka Harantová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta