Dopady sociálních sítí na nákup udržitelné módy – Klára Nováková
Klára Nováková
Bachelor's thesis
Dopady sociálních sítí na nákup udržitelné módy
Impacts of social media on the purchase of sustainable fashion
Anotácia:
Bakalářská práce pojednává o dopadech sociálních sítí na nákupní chování spo-třebitelů generace Z u nákupu udržitelné módy. Na základě analýzy výstupů z dotazníkového šetření, jsou zjištěny faktory, ovlivňující nákupní rozhodování v digitálním světě a povědomí mladé generace o tématu udržitelnosti v oblasti módy. Prostřednictvím uskutečněné analýzy této problematiky, jsou navrhnuté komunikační strategie …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with the impacts of social media on the purchasing be-havior of Generation Z consumers in sustainable fashion. Based on the analysis of questionnaire survey results, factors influencing purchasing decisions in the digi-tal world and the awareness of the young generation about sustainability in the fashion industry are identified. Through the conducted analysis of this issue …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2024
- Vedúci: Ing. Lucie Veselá, Ph.D.
- Oponent: Lenka Harantová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / specializace:
Trade and Services Management / Trade Management
Práce na příbuzné téma
-
Shopping Behavior and Consumer Preferences for Outlet Centers
Helena Ježková -
How online grocery shopping alters food-related consumer behavior
Klára Šarkovská -
Navigating Sustainability: A Critical Examination of Prague Airport's CSR Initiatives in the Age of Social Media
Martin Trojan -
Ekonomický model sociální sítě Facebook
Khrystyna Kushnir -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
To what extent is green product relevant for generation Z? The future of green product in automotive industry.
Petra Lauerová -
Marketingová strategie společnosti McDonald´s na českém trhu z pohledu udržitelnosti (s cílením na Generaci Z)
Matěj Škáva -
Návrh na uspořádání bazaru oblečení na podporu udržitelné módy a nákupy z fast fashion řetězců generace Z v Uherském Hradišti
Veronika Miklášová