Marketingové strategie svatební agentury Wedding Design – Tereza Nováková
Tereza Nováková
Bakalářská práce
Marketingové strategie svatební agentury Wedding Design
The marketing strategy of Wedding Design agency.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií svatební agentury Wedding Design, která patří mezi nejstarší svatební agentury v České republice a je zaměřena převážně na českou klientelu. Cílem této práce je analýza stávající marketingové strategie a na základě získaných výsledků z provedených analýz návrh na možná zlepšení. Teoretická část vymezuje základní pojmy jako je marketing, marketingová …víceAbstract:
Focus of this Bachellor thesis is a marketing stragegy of Wedding Design, one of the oldest wedding agency in the Czech Republic focused predominantly on a Czech client base. Goal of this thesis is to analyse the current marketing strategy and to suggest its potential improvements. The theoretical part of the thesis defines the basic concepts as marketing, marketing strategy or a marketing mix. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 10. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69620
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2017
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Markéta Fryčová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69620
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Katarína Rakuščinec -
Komunikační mix Svatebního salonu INA
Michala Rybníčková -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Barbora Blažejová -
Propagace jako součást marketingového mixu svatebních agentur
Anna Havelková