Tereza Nováková

Bakalářská práce

Marketingové strategie svatební agentury Wedding Design

The marketing strategy of Wedding Design agency.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií svatební agentury Wedding Design, která patří mezi nejstarší svatební agentury v České republice a je zaměřena převážně na českou klientelu. Cílem této práce je analýza stávající marketingové strategie a na základě získaných výsledků z provedených analýz návrh na možná zlepšení. Teoretická část vymezuje základní pojmy jako je marketing, marketingová …více
Abstract:
Focus of this Bachellor thesis is a marketing stragegy of Wedding Design, one of the oldest wedding agency in the Czech Republic focused predominantly on a Czech client base. Goal of this thesis is to analyse the current marketing strategy and to suggest its potential improvements. The theoretical part of the thesis defines the basic concepts as marketing, marketing strategy or a marketing mix. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 10. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2017
  • Vedoucí: Oldřich Vávra
  • Oponent: Markéta Fryčová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69620

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management