Komunikační strategie VŠB - Technické univerzity Ostrava se zaměřením na generaci Z – Bc. Lukáš Janečka
Bc. Lukáš Janečka
Diplomová práce
Komunikační strategie VŠB - Technické univerzity Ostrava se zaměřením na generaci Z
Communication Strategy of VSB - Technical University of Ostrava with a Focus on Generation Z
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na vytvoření a implementaci komunikační strategie pro VŠB - Technickou univerzitu Ostrava, s primárním důrazem na oslovování Generace Z. Vzhledem k dynamickému rozvoji digitálních technologií a proměnám v demografickém složení studentů, je nezbytné, aby se vysoké školy adaptovaly na změny, aby si udržely konkurenceschopnost a atraktivitu. Diplomová práce proto zkoumá …víceAbstract:
This thesis focuses on the creation and implementation of a communication strategy for VSB - Technical University of Ostrava, with a primary emphasis on targeting Generation Z. Given the dynamic development of digital technologies and changes in the demographic composition of students, it is essential for universities to adapt to these changes to maintain their competitiveness and attractiveness. Therefore …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JANEČKA, Lukáš. \textit{Komunikační strategie VŠB - Technické univerzity Ostrava se zaměřením na generaci Z}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/3qfrh5/.
Jak správně citovat práci
Janečka, Lukáš. Komunikační strategie VŠB - Technické univerzity Ostrava se zaměřením na generaci Z. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Porovnání marketingové komunikace vybrané veřejné vysoké školy a soukromé vysoké školy
Diana Jaklová -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace vybrané vysoké školy
Bára Ostřížková -
Marketingové komunikace vysokých škol s ekonomickým zaměřením v ČR
Nikola Tomanová -
Online marketingová komunikace vysokých škol v České republice
Martin Hron -
Marketingová komunikace vysoké školy při oslovení potenciálních studentů
Ondřej Hamouz