Projektové řešení - příprava a realizace Direct marketingové akce v konkrétní firmě – Bc. Tomáš Kejdana
Bc. Tomáš Kejdana
Diplomová práce
Projektové řešení - příprava a realizace Direct marketingové akce v konkrétní firmě
Project Solutions - Preparation and implementation of a DM Campaign in a Particular Company
Anotace:
Cílem diplomové práce je teoreticky zmapovat direct marketing, popsat přípravu kampaně a zhodnotit její výsledky. V první teoretické části diplomové práce popisuji základní pojmy marketingu, marketingové komunikace a jejich nástroje. K jejich představení a pochopení jsem použil základní myšlenky a citace z odborných publikací. Součástí první části je také stručný popis direkt marketingové akce a její …víceAbstract:
The aim of the thesis is to map, based on theoretical assumptions, direct marketing, describe the preparation of a campaign and evaluate the results thereof. In the theoretical part of the thesis I have described the basic concepts of marketing, marketing communications and its tools. For the presentation, clarification and understanding of the aforementioned, I used the most significant ideas and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/l3768/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2014
- Vedoucí: PhDr. Petr Váňa
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Projektové řešení - příprava a realizace DM akce v konkrétní firmě
Filipp Kuprijanov -
Projektové řešení - příprava a realizace DM akce
Karel Rohan -
Projektové řešení - příprava a realizace DM akce v konkrétní firmě
Andrea Světlíková -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková