Projektové řešení - příprava a realizace Direct marketingové akce v konkrétní firmě – Bc. Tomáš Kejdana
Bc. Tomáš Kejdana
Master's thesis
Projektové řešení - příprava a realizace Direct marketingové akce v konkrétní firmě
Project Solutions - Preparation and implementation of a DM Campaign in a Particular Company
Abstract:
Cílem diplomové práce je teoreticky zmapovat direct marketing, popsat přípravu kampaně a zhodnotit její výsledky. V první teoretické části diplomové práce popisuji základní pojmy marketingu, marketingové komunikace a jejich nástroje. K jejich představení a pochopení jsem použil základní myšlenky a citace z odborných publikací. Součástí první části je také stručný popis direkt marketingové akce a její …moreAbstract:
The aim of the thesis is to map, based on theoretical assumptions, direct marketing, describe the preparation of a campaign and evaluate the results thereof. In the theoretical part of the thesis I have described the basic concepts of marketing, marketing communications and its tools. For the presentation, clarification and understanding of the aforementioned, I used the most significant ideas and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/l3768/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 6. 2014
- Supervisor: PhDr. Petr Váňa
- Reader: Ing. Miloslav Šašek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KEJDANA, Tomáš. \textit{Projektové řešení - příprava a realizace Direct marketingové akce v konkrétní firmě}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2014. Available from: https://theses.cz/id/3qtqwt/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Projektové řešení - příprava a realizace DM akce v konkrétní firmě
Filipp Kuprijanov -
Projektové řešení - příprava a realizace DM akce
Karel Rohan -
Projektové řešení - příprava a realizace DM akce v konkrétní firmě
Andrea Světlíková -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková