Bc. Tomáš Kejdana

Master's thesis

Projektové řešení - příprava a realizace Direct marketingové akce v konkrétní firmě

Project Solutions - Preparation and implementation of a DM Campaign in a Particular Company
Abstract:
Cílem diplomové práce je teoreticky zmapovat direct marketing, popsat přípravu kampaně a zhodnotit její výsledky. V první teoretické části diplomové práce popisuji základní pojmy marketingu, marketingové komunikace a jejich nástroje. K jejich představení a pochopení jsem použil základní myšlenky a citace z odborných publikací. Součástí první části je také stručný popis direkt marketingové akce a její …more
Abstract:
The aim of the thesis is to map, based on theoretical assumptions, direct marketing, describe the preparation of a campaign and evaluate the results thereof. In the theoretical part of the thesis I have described the basic concepts of marketing, marketing communications and its tools. For the presentation, clarification and understanding of the aforementioned, I used the most significant ideas and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 6. 2014
  • Supervisor: PhDr. Petr Váňa
  • Reader: Ing. Miloslav Šašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní