Trendy v oblasti podnikových CRM systémů – Ekaterina Smolkina
Ekaterina Smolkina
Diplomová práce
Trendy v oblasti podnikových CRM systémů
Trends in the field of corporate CRM systems
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem trendů v oblasti podnikových CRM systémů. Cílem této práce je identifikovat a analyzovat nejvýznamnější trendy v oblasti řízení vztahů se zákazníky (CRM). Také poskytnout analyzované, komentované výsledky dotazníkového šetření a jak se na trendy dívají podniky z různých perspektiv. Aktuálnost dané práce z názoru autora spočívá v tom, že hlavní subjekt moderní společnosti …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on trends in the field of corporate CRM systems. The aim of this work is to identify and analyze the most important trends in customer relationship management (CRM), as well as to provide analyzed and annotated results of the questionnaire survey and how the companies see this trend from different perspectives. From the author’s perspective, the relevance of the thesis is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 10. 2019
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83060
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2021
- Vedoucí: Josef Basl
- Oponent: Jana Fortinová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83060
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane