Projekt využití Influencer marketingu a sociálních sítí v komunikaci značky ETA – Bc. Pavlína Steinbocková
Bc. Pavlína Steinbocková
Diplomová práce
Projekt využití Influencer marketingu a sociálních sítí v komunikaci značky ETA
Project of Using Influencer Marketing and Social Networks in ETA Brand Communication
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá fenoménem influencerů, influencer marketingem a jejich využití pro společnost ETA. Klade si za cíl vytvořit projekt, ve kterém budou popsané možné využití influencer marketingu a sociálních sítí v marketingové komunikaci značky ETA. V této práci jsou nejprve vymezena teoretická východiska, která jsou stěžejní pro následnou analýzu. Dále jsou zde vysvětleny pojmy jako …víceAbstract:
This diploma thesis is about the phenomenon of influencers, influencer marketing and their using for the company ETA. The aim is to create a project with an option of using influencer marketing and social media in ETA brand marketing communication. This thesis describes a theory that is important for subsequent analysis. Furthermore, the thesis explains concepts such as Word of Mouth marketing, influencer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STEINBOCKOVÁ, Pavlína. \textit{Projekt využití Influencer marketingu a sociálních sítí v komunikaci značky ETA}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/3r037e/.
Jak správně citovat práci
Steinbocková, Pavlína. Projekt využití Influencer marketingu a sociálních sítí v komunikaci značky ETA. Zlín, 2022. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Management a marketing / Marketing management
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Influencer marketing a jeho vliv na spotřebitele generace Z
Kristýna Jarešová -
Influencer marketing
Jana Skřivánková -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram
Tereza Chudějová -
Influencer marketing
Eva Horníková -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na generaci Z
Kateryna Stryzhevska -
Study of an industrial site converted into a protected ornithological site open to the public
Kristina Tanghe