Projekt využití Influencer marketingu a sociálních sítí v komunikaci značky ETA – Bc. Pavlína Steinbocková
Bc. Pavlína Steinbocková
Master's thesis
Projekt využití Influencer marketingu a sociálních sítí v komunikaci značky ETA
Project of Using Influencer Marketing and Social Networks in ETA Brand Communication
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá fenoménem influencerů, influencer marketingem a jejich využití pro společnost ETA. Klade si za cíl vytvořit projekt, ve kterém budou popsané možné využití influencer marketingu a sociálních sítí v marketingové komunikaci značky ETA. V této práci jsou nejprve vymezena teoretická východiska, která jsou stěžejní pro následnou analýzu. Dále jsou zde vysvětleny pojmy jako …moreAbstract:
This diploma thesis is about the phenomenon of influencers, influencer marketing and their using for the company ETA. The aim is to create a project with an option of using influencer marketing and social media in ETA brand marketing communication. This thesis describes a theory that is important for subsequent analysis. Furthermore, the thesis explains concepts such as Word of Mouth marketing, influencer …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2022
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STEINBOCKOVÁ, Pavlína. \textit{Projekt využití Influencer marketingu a sociálních sítí v komunikaci značky ETA}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2022. Available from: https://theses.cz/id/3r037e/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Steinbocková, Pavlína. Projekt využití Influencer marketingu a sociálních sítí v komunikaci značky ETA. Zlín, 2022. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Management and Marketing / Marketing Management
Theses on a related topic
-
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Influencer marketing a jeho vliv na spotřebitele generace Z
Kristýna Jarešová -
Influencer marketing
Jana Skřivánková -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram
Tereza Chudějová -
Influencer marketing
Eva Horníková -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na generaci Z
Kateryna Stryzhevska -
Study of an industrial site converted into a protected ornithological site open to the public
Kristina Tanghe