Herné štúdio Amanita Design a stratégia v internetovom marketingu – Bc. Lukáš Nagy
Bc. Lukáš Nagy
Master's thesis
Herné štúdio Amanita Design a stratégia v internetovom marketingu
Video Game Company Amanita Design and Strategy in the Internet Marketing
Abstract:
This diploma thesis deals with using internet marketing and its strategy in game industry. More specifically, it focuses on Czech video game company Amanita Design and their web page. Firstly, the theoretical part of this thesis is dedicated to internet marketing – its definition, strategy and specific fields like SEO, PPC advertising, direct marketing, web analysis and web usability and accessibility …moreAbstract:
Táto diplomová práca sa zaoberá využívaním internetového marketingu a uplatnení jeho stratégie v hernom priemysle. Konkrétne sa zameriava na české herné štúdio Amanita Design a ich webovú stránku. Teoretická časť práce sa v prvom rade venuje internetovému marketingu – definícii, stratégii a konkrétnym oblastiam ako SEO, PPC reklama, direct marketing, webová analytika a použiteľnosť a prístupnosť webu …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 12. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ypchs/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 2. 2018
- Supervisor: Mgr. et Mgr. Zdeněk Záhora
- Reader: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management
Theses on a related topic
-
Instore marketing
Adrián Macháček -
Personální marketing vybrané společnosti
Katarína Rakuščinec -
Marketingová komunikácia spoločnosti H&M
Michaela Tkáčiková -
Marketingová komunikácia hokejového klubu HK Martin
Petronela Kubaláková -
Marketingová komunikácia vybranej firmy
Daniela Rabatinová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Marketingová komunikácia vybraného reťazca lekární
Andrea Šándorová -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko