Herné štúdio Amanita Design a stratégia v internetovom marketingu – Bc. Lukáš Nagy
Bc. Lukáš Nagy
Diplomová práce
Herné štúdio Amanita Design a stratégia v internetovom marketingu
Video Game Company Amanita Design and Strategy in the Internet Marketing
Abstract:
This diploma thesis deals with using internet marketing and its strategy in game industry. More specifically, it focuses on Czech video game company Amanita Design and their web page. Firstly, the theoretical part of this thesis is dedicated to internet marketing – its definition, strategy and specific fields like SEO, PPC advertising, direct marketing, web analysis and web usability and accessibility …víceAbstract:
Táto diplomová práca sa zaoberá využívaním internetového marketingu a uplatnení jeho stratégie v hernom priemysle. Konkrétne sa zameriava na české herné štúdio Amanita Design a ich webovú stránku. Teoretická časť práce sa v prvom rade venuje internetovému marketingu – definícii, stratégii a konkrétnym oblastiam ako SEO, PPC reklama, direct marketing, webová analytika a použiteľnosť a prístupnosť webu …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ypchs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2018
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Zdeněk Záhora
- Oponent: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Instore marketing
Adrián Macháček -
Personální marketing vybrané společnosti
Katarína Rakuščinec -
Marketingová komunikácia spoločnosti H&M
Michaela Tkáčiková -
Marketingová komunikácia hokejového klubu HK Martin
Petronela Kubaláková -
Marketingová komunikácia vybranej firmy
Daniela Rabatinová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Marketingová komunikácia vybraného reťazca lekární
Andrea Šándorová -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko