Návrh komunikačního plánu pro rok 2019 ve zvolené společnosti – Bc. Gabriela Dvořáková
Bc. Gabriela Dvořáková
Master's thesis
Návrh komunikačního plánu pro rok 2019 ve zvolené společnosti
Suggestion for a communication plan of the selected company for the year 2019
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu a vytvoření komunikačního plánu pro společnost Weber-Stephen CZ & SK, spol. s. r. o. Teoretická východiska, vztahující se k danému tématu, jsou shrnuta v první části této diplomové práce. Detailně se práce zaobírá teorií marketingu, koncepty marketingových pojetí a následné definicí pojmu marketingového mixu, jak v původní, tak i v rozšířené podobě …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the issue of marketing and development of a communication plan for the company Weber-Stephen CZ & SK, spol. s. r. o.Theoretical premises related to the given topic are summarized in the first part of the thesis. In detail, the work deals with the marketing theory, marketing concepts, as well as the definition of the term "marketing mix", both in the original and the extended …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Ladislav Pilař, MBA Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DVOŘÁKOVÁ, Gabriela. \textit{Návrh komunikačního plánu pro rok 2019 ve zvolené společnosti}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2018. Available from: https://theses.cz/id/3rncai/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights