Bc. Ivona Bobková

Diplomová práce

Současná výuka fashion marketingu v České republice – situační zpráva

Current Teaching Fashion Marketing in the Czech Republic – Situation Report
Anotace:
Práce se zabývá zmapováním současné výuky Fashion Marketingu v České republice. Vychází z fashion marketingu jako součásti moderního marketingu, životního stylu a jejich vývoje, vysvětluje koncept spojení fashion oblasti a marketingu. Stručně mapuje historickou situaci výuky fashion oborů ve světě a v České republice. Práce plynule přechází v rozbor jednotlivých učebních plánů pro různé stupně vzdělání …více
Abstract:
The thesis is mapping current teaching of Fashion Marketing in the Czech Republic. It explains the concept of fashion, marketing and the connection between the two areas based on modern marketing and lifestyle development. The mapping is based on publicly available curricula and their subsequent analysis. The thesis covers brief history of teaching fashion-aimed subjects in domestic and international …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 7. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 8. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace