Současná výuka fashion marketingu v České republice – situační zpráva – Bc. Ivona Bobková
Bc. Ivona Bobková
Master's thesis
Současná výuka fashion marketingu v České republice – situační zpráva
Current Teaching Fashion Marketing in the Czech Republic – Situation Report
Abstract:
Práce se zabývá zmapováním současné výuky Fashion Marketingu v České republice. Vychází z fashion marketingu jako součásti moderního marketingu, životního stylu a jejich vývoje, vysvětluje koncept spojení fashion oblasti a marketingu. Stručně mapuje historickou situaci výuky fashion oborů ve světě a v České republice. Práce plynule přechází v rozbor jednotlivých učebních plánů pro různé stupně vzdělání …moreAbstract:
The thesis is mapping current teaching of Fashion Marketing in the Czech Republic. It explains the concept of fashion, marketing and the connection between the two areas based on modern marketing and lifestyle development. The mapping is based on publicly available curricula and their subsequent analysis. The thesis covers brief history of teaching fashion-aimed subjects in domestic and international …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 7. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/h7hav/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 8. 2013
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Fashion Marketing
Andrea Hubálková -
Fashion marketing - fashion blog jako nástroj marketingové komunikace
Adéla Kopelová -
Fashion marketing na internetu - případová studie
Gabriela Bohabojová -
Fashion Marketing and its Form in Czech Republic
Michaela Bortlíková -
Fashion marketing na internetu
Salimat Guketlova -
Fashion marketing se zaměřením na mikropodnik - Krispol fashion s.r.o.
Ondřej Berný -
Fashion marketing - Efektivita a vliv influencerů v módním průmyslu
Kristýna Poláčková -
Marketing strategy of a fashion design shop in Prague, Czech Republic
Kirill Shabalkin