Nákupní centra v České republice a na Slovensku – Bc. Michaela Kratochvilová
Bc. Michaela Kratochvilová
Bakalářská práce
Nákupní centra v České republice a na Slovensku
Shopping centres in Czech Republic and Slovakia
Anotace:
Předmětem bakalářské práce ,,Nákupní centra v České republice a na Slovensku” je porovnání ekonomických, prostorových i funkčních aspektů nákupních center v obou zemích. První část se zabývá historickým vývojem nákupních center nejen v České republice a na Slovensku, ale také v USA a Evropě. Druhá část pak zahrnuje porovnání a analýzu zjištěných dat o nákupních …víceAbstract:
The goal of the submitted thesis: “Shopping centres in the Czech Republic and Slovakia” is to compare economic, spatial and functional aspects of shopping centres in both countries. The first part deals with the historical development of shopping centres in the Czech and Slovak Republics, but also in the USA and Europe. The second part includes comparison and analysis of collected data on shopping …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/r7fwq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2016
- Vedoucí: doc. RNDr. Josef Kunc, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Jaroslav Maryáš, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
The Historical Development of the African-American Female Identity in Rap Music
Jan Kysilka -
Historical development of the Conservative and Unionist party.
Juraj ŠTEFANČÍK -
Marketing a management nákupních center v České republice (případová studie vybraných center)
Adéla Zemánková -
Analýza vnímání in-store komunikace společnosti Albert Česká republika, s.r.o. jejímí zákazníky a vliv na nákupní rozhodování
Karolína Lisztwanová -
Hodnocení spokojenosti zákazníků společnosti Lidl Česká republika v.o.s.
Adéla Krejčová -
Nákupní centra v Evropě a České republice
Jiří Husička -
Analýza Business to Business marketingu spoločnosti Procter&Gamble Česká Republika, s r.o.
Stanislava Murcková -
Dopady centralizace nákupu společnosti Dalkia Česká republika, a.s.
Markéta Lacná