Lesní pedagogika jako forma sociálního učení – Sabina Vítková, DiS.
Sabina Vítková, DiS.
Bachelor's thesis
Lesní pedagogika jako forma sociálního učení
Forest Pedagogy As a Form of Social Learning
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vztahem člověka a přírody, jeho kontaktem s ní a environmentální gramotností vůbec. Vztah člověka a přírody by měl být ve vzájemně vyváženém vztahu. Mezi formy environmentálního vzdělávání patří i lesní pedagogika, která se zaměřuje na les, procesy a vztahy, které v něm probíhají. Na základě samostatného objevování se děti v lese učí a nabízí se zde nespočet příkladů výukových …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the relationship between man and nature, his contact with her, and environmental literacy in general. The relationship between man and nature should be mutually balanced relationship. Among the forms of environmental education include forest pedagogy, which focuses on forest processes and relationships that take place in it . On the basis of a separate discovery kids …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2014
Accessible from:: 30. 4. 2014
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vítková, Sabina. Lesní pedagogika jako forma sociálního učení. Brno, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Aplikace environmentální výchovy a vzdělávání v lesní mateřské škole
Veronika JUROKOVÁ -
Lesní noviny - opora pro environmentální výchovu v předškolním vzdělávání
Kateřina HOSENSEIDLOVÁ -
Rozvoj environmentálního vzdělávání prostřednictvím "lesní pedagogiky" na Lesní správě Křivoklát
Zuzana Hošková -
Možnosti začleňování prvků lesní a venkovní pedagogiky do předškolního vzdělávání ve státních školách
Veronika KNAPOVÁ -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková -
Specifika logopedické intervence u dětí romského etnika v období přechodu mateřská škola - základní škola
Kristýna Keharová -
Mateřská škola
Eliška Holubová -
Mateřská škola – Variantní dispoziční i architektonické řešení
Anna Tušová