Lesní pedagogika jako forma sociálního učení – Sabina Vítková, DiS.
Sabina Vítková, DiS.
Bakalářská práce
Lesní pedagogika jako forma sociálního učení
Forest Pedagogy As a Form of Social Learning
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vztahem člověka a přírody, jeho kontaktem s ní a environmentální gramotností vůbec. Vztah člověka a přírody by měl být ve vzájemně vyváženém vztahu. Mezi formy environmentálního vzdělávání patří i lesní pedagogika, která se zaměřuje na les, procesy a vztahy, které v něm probíhají. Na základě samostatného objevování se děti v lese učí a nabízí se zde nespočet příkladů výukových …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the relationship between man and nature, his contact with her, and environmental literacy in general. The relationship between man and nature should be mutually balanced relationship. Among the forms of environmental education include forest pedagogy, which focuses on forest processes and relationships that take place in it . On the basis of a separate discovery kids …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Zveřejnit od: 30. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vítková, Sabina. Lesní pedagogika jako forma sociálního učení. Brno, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Aplikace environmentální výchovy a vzdělávání v lesní mateřské škole
Veronika JUROKOVÁ -
Lesní noviny - opora pro environmentální výchovu v předškolním vzdělávání
Kateřina HOSENSEIDLOVÁ -
Rozvoj environmentálního vzdělávání prostřednictvím "lesní pedagogiky" na Lesní správě Křivoklát
Zuzana Hošková -
Možnosti začleňování prvků lesní a venkovní pedagogiky do předškolního vzdělávání ve státních školách
Veronika KNAPOVÁ -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková -
Specifika logopedické intervence u dětí romského etnika v období přechodu mateřská škola - základní škola
Kristýna Keharová -
Mateřská škola
Eliška Holubová -
Mateřská škola – Variantní dispoziční i architektonické řešení
Anna Tušová