Bc. Zuzana Antonická

Bachelor's thesis

Řízení vztahů se zákazníkem ve zvoleném podniku

Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je řízení vztahů se zákazníkem v podniku, který se zabývá prodejem náhradních dílů na osobní a dodávkové vozy v Jihočeském kraji. Cílem podniku je analýza současného stavu a návrh opatření k udržení a zlepšení postavení na trhu s náhradními díly. Výsledky byly zjišťovány pomocí dvou druhů dotazníků, zvlášť u maloobchodních a zvlášť u velkoobchodních zákazníků. Výsledky …more
Abstract:
The aim of this thesis is a customer relationship management in the company selling spare parts for cars and vans in the South Bohemia region. It is focused on an analysis of the current business situation and a plan of maintaining and improving the market position. The results were gathered by two types of surveys, separately for retail and wholesale customers. Interesting conclusions were discovered …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2012
  • Supervisor: Ing. Lukáš Kučera
  • Reader: Ing. Josef Medek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích