Řízení vztahů se zákazníkem ve zvoleném podniku – Bc. Zuzana Antonická
Bc. Zuzana Antonická
Bachelor's thesis
Řízení vztahů se zákazníkem ve zvoleném podniku
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je řízení vztahů se zákazníkem v podniku, který se zabývá prodejem náhradních dílů na osobní a dodávkové vozy v Jihočeském kraji. Cílem podniku je analýza současného stavu a návrh opatření k udržení a zlepšení postavení na trhu s náhradními díly. Výsledky byly zjišťovány pomocí dvou druhů dotazníků, zvlášť u maloobchodních a zvlášť u velkoobchodních zákazníků. Výsledky …moreAbstract:
The aim of this thesis is a customer relationship management in the company selling spare parts for cars and vans in the South Bohemia region. It is focused on an analysis of the current business situation and a plan of maintaining and improving the market position. The results were gathered by two types of surveys, separately for retail and wholesale customers. Interesting conclusions were discovered …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2012
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/cfhoj/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2012
- Supervisor: Ing. Lukáš Kučera
- Reader: Ing. Josef Medek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Analýza a srovnání Dynamics CRM 4.0 a 2011 s Dynamics CRM Online
Jan Štosek -
CRM systém v Auto Hruška s.r.o.
Michaela Ferencová -
Uplatnění trendových nástrojů marketingové komunikace v CRM podniku medisap s.r.o.
Adam Psota -
Analýza CRM (Customer Relationship Management), jeho úloha a využití v praxi
Barbora Vitkajová -
CRM (Customer Relationship Management) jako konkurenční výhoda organizace.
Ondřej Kubáček -
Porovnání nástrojů CRM pro malé a střední podniky s cílem jejich implementace
Jakub Till -
Systém pro podporu CRM v prostředí fakulty
Michal Zacpal -
Customer Relationship Management (CRM) jako konkurenční výhoda firmy
Dominika Václavková