Bc. Thanh Nam Chu
Master's thesis
Internetový marketing
Internet marketing
Abstract:
Předmětem diplomové práce je zmapování marketingových nástrojů, které jsou využitelné prostřednictvím internetu. Pro praktickou část bude následně vytvořena marketingová kampaň, jejímž úkolem bude vytvoření stránek na Facebooku a celý postup bude důkladně analyzován.Abstract:
The subject of dissertation is marketing analysis of the tools, which are usable via internet. For the practical part, it will be created marketing campaign. Main task will be creation of Facebook page and whole process will be thoroughly analyzed.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/bfnhx/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Pavel Nesejt
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Green marketing
Martin Trojan -
Marketingový plán pro specialistu na internetový marketing
Zbyněk Hyrák -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetový marketing zvolené společnosti
Filip Zelinka