Analýza kulturního prostředí města Hradec Králové – Bc. Tereza Štréglová
Bc. Tereza Štréglová
Master's thesis
Analýza kulturního prostředí města Hradec Králové
Analysis of cultural sphere in Hradec Králové
Abstract:
Práce s názvem Analýza kulturního prostředí města Hradec Králové si klade za cíl být reflexí současného stavu kulturního dění ve městě Hradec Králové. Protože městu chybí jakákoliv koncepce kulturní politiky, měla by práce sloužit jako podklad pro další činnost kulturní komise. Obsáhnout a popsat celou kulturní scénu do hloubky je úkolem pro více badatelů nebo na delší dobu; proto je popis aktivit …moreAbstract:
The graduation work Analysis of the cultural sphere of the town Hradec Králové is a summary of the contemporary cultural events, institutions and projects and the whole situation in culture in the town. According to restricted extension, some institutions and projects were chosen and described more properly; the rest of it is only mentioned. The aim of the authoress was to outline the situation in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 1. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/t94fc/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 2. 2013
- Supervisor: Mgr. Jan Špaček
- Reader: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management
Theses on a related topic
-
Problematika regionálního cestovního ruchu ve Slovinsku a v České republice (Přímoří a Královéhradecký kraj)
Petra Nováková -
Vybrané kulturní památky a jejich využití v Královéhradeckém kraji
Veronika Pacáková -
Hospodaření Centra kultury a vzdělávání Moravská Ostrava
Lucie Zuntová -
Návrh efektivních marketingových aktivit vybrané kulturní instituce
Andrea Badinová -
Návrh efektivnější marketingové komunikace vybrané kulturní instituce
Simona Niklová -
Návrh efektivních marketingových aktivit vybrané kulturní instituce
Eliška Potůčková -
Kulturní život města Loun v 1. polovině 20. století se zaměřením na vybrané kulturní instituce (divadla, kina a výstaviště)
Jana MULÁKOVÁ -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová