Bc. Edita Austová

Bakalářská práce

Marketingová komunikace města Orlová

Marketing Communication of the Orlová city
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace města Orlová. Posuzuje strategie, kanály a nástroje využívané městem Orlová ke komunikaci s veřejností. V úvodní části je provedeno shrnutí teoretických východisek marketingové komunikace a marketingového komunikačního mixu. V další části jsou shrnuty informace o městě Orlová. Ve třetí kapitole je pozornost věnována zhodnocení nynějšího …více
Abstract:
This Bachelor thesis deals with the analysis of marketing communication of the city of Orlová. It assesses strategies, channels and tools used by the city of Orlová to communicate with the public. The introductory section provides a summary of the theoretical principles of marketing communication and marketing communication mix. In the next section, information about the city of Orlová is summarized …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/ubcp7/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Veronika Kopřivová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Daniel Kvíčala, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management