Rozvoj celoživotního učení na středních odborných školách – Ing. Taťána Vejtasová
Ing. Taťána Vejtasová
absolventská práce studenta CŽV
Rozvoj celoživotního učení na středních odborných školách
Liefelong learning at secondary vocational schools
Anotace:
Závěrečná práce se zabývá problematikou celoživotního učení na středních odborných školách. Důležitost podpory dalšího vzdělávání si v posledních desetiletích uvědomují přední představitelé států Evropy, ve vztahu k rozvoji lidských zdrojů a potažmo ekonomiky jako takové. Zdůrazňována je podpora dalšího vzdělávání a zpřístupnění možnosti celoživotního učení pro každého. První část práce je věnována …víceAbstract:
The thesis deals with the issue of liefelong learning at secondary vocational schools. In recent decades, the leaders of European countries have been aware of the importance of supporting further education, in relation to the development of human resources and thus the economy as a whole. Emhpasis is placed on supporting further education and making lifelong learning available to all. The first part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 6. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2022
- Vedoucí: Mgr. Petr Adamec, Ph.D. MBA
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VEJTASOVÁ, Taťána. \textit{Rozvoj celoživotního učení na středních odborných školách}. Online. Závěrečná práce studenta celoživotního vzdělávání. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzdělávání. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/3v1xxw/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníceloživotní / obor:
Studium pedagogiky / Studium pedagogiky
Práce na příbuzné téma
-
Občanské vzdělávání. Kvalitativní analýza procesu politické socializace se zaměřením na neformální a informální vzdělávání.
Michal SOUKOP -
Vzdělávání sociálních pracovníků paliativní péče
Simona Vinklerová -
Možnosti online technologií v oblasti informálního učení a formálního vzdělávání u budoucích učitelů
Jana ČERNÁ -
Motivace dospělých k účasti na formálním vzdělávání u kombinované formy studia na vybraných vysokých školách
Petr KLAPETEK -
Autoregulace učení a strategie učení cizím jazykům v kontextu jazykového vzdělávání českých vojenských profesionálů
Jana Rozsypálková -
Celoživotní učení a vzdělávání zubních techniků
Gisela Klimešová -
Celoživotní učení a role lektora v systému dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků
Ivana Lichtenberková -
Hodnota a přínos celoživotního učení a vzdělávání v malých a středních podnicích
Jan KOVAČ